Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Η κρέπα σοκολάτα μπανάνα coucies είναι η αγαπημένη λιχουδιά του μικρού μου γιου. Επειδή αναγκαζόμουν να του την αγοράζω συχνά, σκέφτηκα να την φτιάξω μόνη μου. Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο. Για τη ζύμη της κρέπας θα διαλέξετε μια από τις δυο βασικές συνταγές για κρέπες.

Τα υλικά για τη γέμιση:


  • 300 γρ. ζάχαρη
  • 200 γρ. νερό
  • 100 γρ. κουβερτούρα
  • 3 μπανάνες σε λεπτές στρογγυλές φέτες
  • 100 γρ. έτοιμα coucies
  • 1 κουταλιά βούτυρο βιτάμ

Πως φτιάχνουμε τη γέμιση:


Για τη σάλτσα σοκολάτας:
Βράζουμε σε ένα κατσαρολάκι το νερό με τη ζάχαρη για 5 λεπτά να γίνει ένα ελαφρύ σιρόπι.
Στη συνέχεια ρίχνουμε την κουβερτούρα ψιλοκομμένη και ανακατεύουμε καλά ώσπου να λιώσει.
Αφήνουμε τη σάλτσα σοκολάτα εκτός ψυγείου μέχρι να την χρησιμοποιήσουμε.
Για τη μπανάνα:
Σε ένα τηγάνι βάζουμε μια κουταλιά βούτυρο και όταν κάψει ρίχνουμε τις φέτες μπανάνας και ανακατεύουμε ελαφρά με ξύλινη σπάτουλα να μαλακώσουν για 3-4 λεπτά και αποσύρουμε από τη φωτιά.

Απλώνουμε πάνω στην κρέπα με μικρή κουτάλα, από τη σάλτσα σοκολάτας, επάνω βάζουμε 5-6 κομμάτια μπανάνες (ή όσο θέλουμε) και πασπαλίζουμε με μια κουταλιά Coucies (ή όσο θέλουμε) και διπλώνουμε την κρέπα. Το ίδιο κάνουμε και για τις υπόλοιπες κρέπες.
Αν τη θέλουμε ζεστή την κρέπα μας την βάζουμε στο φούρνο μικροκυμάτων για 10 δευτερόλεπτα.

Παραλλαγή:

Αντί για μπανάνες, μπορούμε να βάλουμε φουντούκια, ή οποιοδήποτε είδος ξηρού καρπού ή κομματάκια φρούτων φρέσκα ή καραμελωμένα έτοιμα.

Προφίλ του Blog

Οι συνταγές της μαμάς μου είναι διάσημες σε φίλους και γνωστούς μας αλλά και στον κύκλο τους μέχρι και εκτός Ελλάδος. Από τη φίλη που παντρεύτηκε Ισπανό και ζήτησε γαμήλιο δώρο όλες τις συνταγές της Διαβάστε ολόκληρο το προφίλ

Η Χρύσα Λυκούδη, η "Μαμά" στις Συνταγές της Μαμάς μου, δημοσίευσε το πρώτο της βιβλίο

Η Χρύσα Λυκούδη, η "Μαμά" στις Συνταγές της Μαμάς μου, δημοσίευσε το πρώτο της βιβλίο
Αγαπητοί μου Φίλοι είμαι η Χρύσα Λυκούδη, η "Μαμά" στις "Συνταγές της Μαμάς μου". Πρόσφατα κυκλοφόρησε στα βιβλιοπωλεία, το πρώτο μου μυθιστόρημα από τις Εκδόσεις Ωκεανός, όχι με συνταγές, αλλά με μια κοινωνική, δραματική και λαογραφική ιστορία με άρωμα μυστηρίου που στηρίζεται σε αρκετά αληθινά γεγονότα.

Χρήσιμες Συμβουλές

Οι Δημοφιλέστερες Συνταγές